sobota, 13 listopada 2010

Pierwsza osoba nagrodzona!

Wczoraj ogłosiłem konkurs dla osób, które są zapisane na darmowego newslettera na tym blogu. I miło mi poinformować, że dzisiaj przyznałem już jedną nagrodę: 20 000 punktów, które dostał właściciel konta chomikowego o nazwie WESZA10. 
kliknij aby powiększyć

W ten sposób nagrodziłem pierwszą osobę, która oceniła i skomentowała moje video na YouTube na temat chomikowania. Przypominam, że zostały jeszcze do rozdania 4 nagrody po 20 000 chomikowych punktów każda.

Jak możesz je wygrać? Wystarczy że obejrzysz krótkie video na YouTube, ocenisz je pozytywnie i skomentujesz. Napisz jakie porady chcesz zobaczyć o portalu chomikuj. W komentarzu do video koniecznie napisz również nazwę Twojego konta chomikowego, na które być może właśnie Ty otrzymasz ode mnie przelew 20 000 pkt. Można je zamienić na 5 GB transferu.

Ogłoszenie wyników konkursu 19 listopada, w notce na tym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz